I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 22, 2009

selamat berjuang


assalamualaikum w.b.t..hmm, rasenye da lame tak update blog ni..sbnrnye banyak gak benda nk tls kat sini, tp biasa la, cuti2 sem ni penyakit 'M' tu dah makin menular kat dalam badan ni..sume benda mls nak wat..smpai blog pun mls nak update..padahal 24 jam ber"muka buku"..hehe..
21/12/09 bermulalah sem baru bg semua warga UKM dan kawasan2 yg sewaktu dengannya..universiti lain sume tak start sem baru lagi, UKM je yg awl..sbnrnye tak ada lah awal sgt pun, UIA lagi awl..kesian diorg..tp xpe, sume dak2 UIA bersemangat waja..tak kisah pun cuti pendek2 ni..kan3?? ;-)

1st day bersemangat g fakulti w'pun ramai yg amik ksmptan ponteng kelas..tp kalau bleh aku xnak lah ponteng kelas awl2 ni..nk jd bdk baik di awal sem..baik kat awl sem je, hujung sem hancur!haha..ish, mudah2an tak ada lah jd mcm tu..aku dgn kwn baik aku, wani wat2 busy kat fakulti cari kelas tutorial, padahal 1 kelas tutorial pun tak buka lg..!!hmm..kalau dah semangat sgt pun susah gak sbnrnye..hehe.. tepat pukul 2, aku dgn wani dah ready nk masuk kelas Maharat..tp bygkan laa..dlm 12 org yg m'dftar maharat utk set 2 tu, 4 org je yg dtg..alahaii..mne la yg lain agknye??tp tak pe lah, tak kisah pun..jnji dpt lecturer yg best..alhamdulillah, Ustaz Zainuddin yg mngajar kitorg..ade gak member2 aku kate ustaz ni mmg best..kre jd rebutan la ustaz ni..tp tgk dari gaya dia mengajar pun, kire ok lah..lepas kelas Maharat, aku dgn wani pun berlenggang kangkung g kelas TITAS kat FSSK..1 lg perkara best yg jd,  Dr. Amin yg akan mngajar kelas aku!yess!!haha..Dr. Amin ni mmg best r..sporting habis...Dr. Amin ni lecturer ms aku amik subjek Hubungan Etnik dulu..so, ble dpt tau dia yg akan mngaja kitorg, aku dgn wani pun tersenyum kegembiraan laa!!hahahaha..


permulaan sem baru yg baik..hrp2 keadaan mcm ni akan b'terusan smpai la aku grade nnt..InsyaAllah.. :-)

0 comments: