I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 8, 2010

happy wedding anniversary

* MOHD ARIFIN BIN RAHMAD
*ZAWIAH BINTI ATAN

 Assalamualaikum w.b.t. Alhamdulillah, minggu ni dah masuk minggu study. Dalam kesibukan study week tu, Dia masih lagi memberikan sedikit kesempatan untuk saya update sikit blog ni. Macam biasa lah, sekadar berkongsi cerita.. ;p

Hmm...selalunya kita asyik sgt cerita tentang diri sendiri, kwn2, environment kita..tapi jarang sekali kita berkongsi cerita tentang insan yang paling bnyk berjasa dalam hidup kita. Siapa lagi kalau bukan insan yang kita panggil ibu dan ayah. Saya pun jarang nak bercerita tentang family ni tp sbnrnya tarikh hari ini, 8 April merupakan tarikh bersejarah bagi ibu dan abah saya. Berkat restu daripada kedua-dua belah keluarga, tanggal  8 April 1984 ibu dan abah saya disatukan. 8.4.1984..cantikkan tarikh tu?? hehe..Ayah saya berasal dari Selangor. Ibu saya berasal dari Muar, Johor. Ibu saya selalu kata, bila sampai tarikh ni, 1 negeri Johor akan cuti. Konon2 sama-sama meraikan ulangtahun ibu dan abah saya la tu. hehehe.. Pejam celik, pejam celik, pejam celik..rupa2nya dah 26 tahun ibu dan abah saya membina mahligai bersama diserikan pula dengan 7 orang cahaya mata. Malangnya, salah seorang daripada kami, (adik saya) telah dijemput untuk bertemu dgn Allah terlebih dahulu. Suka duka hidup selama 26 thn telah dirasakan bersama. Ya Allah, semoga Engkau panjangkan ikatan ini hingga ke akhir nafas mereka di dunia ini. Amiiinnn...~~

0 comments: