I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 29, 2009

kenangan terindah

assalamualaikum w.b.t..
apa yg jd hari ni merupakan antara hari2 yg indah dlm hdp aku..eh, apsal skema sgt aku ni??huhuhuhu...xde la, juz nak share ape yg jd kat aku hr ni..cbe bygkan ble kte jmpe smula dgn kwn2 skola kite yg da lme t'pisah??best kan??syok gler!!haa..tu la yg jd kat aku hr ni...aku dpt jmpe blk classmate aku tym f5 dl kat pizza hut...yg lbh mnyeronokkan, diorg siap celebrate bufday aku lg kat situ w'pun da 3 hari b'lalu..ya Allah, terharunye...!!!aku b'syukur Ya Allah kerana Engkau tlh  m'anugerahkan sahabat2 yg baik utk aku..semoga ukhwah ini akan kekal hgga ke akhir hayat..amiiiiinnnnn......
mmg kecoh pizza hut tu ktrg wat..mcm la kdai pizza tu ktrg yg pny..hehehe..kitorg mmg mcm ni..kalo da jmpe rmai2, mcm2 hal bleh jd..ala, korg pun mst same gak kan??excited ble jmpe kwn2 lame..mcm tu la kitorg..


kwn2 aku yg b'sungguh2 mrncg majlis utk aku...terharu seyhhh!!!thanx a lot my friends..mmuaahhhh!!

menu kita utk hari ni... ;-) 

ram tgh adjust pizza utk kitorg..;-)

zaham t'lalu teruja dgn pizza beliau..ana plak msh lg mngekalkan keayuan..hehehe..


me wif oci yg bakal m'jd ustazah 4 thn lg..study kat UPSI amik p'didikan islam..ustazah rock!hahaha..


ram pandang2 pizza ain..risau xabis..bkn pe, bleh r dy rembat kalau ain x abis..hehehe...


sentiasa bersama............. ;-)


sahabat sejati...always in my heart..luv u all!! 



-SHAJA, ZAHAM, ANA, RAM, ME, AIN & OCI-



0 comments: